به وبلاگ جستجوگر خوش آمدید

این وبلاگ قرار است با گوگل رقابت کند.

به وبلاگ جستجوگر خوش آمدید

این وبلاگ قرار است با گوگل رقابت کند.

کسب درآمد از طریق اینترنت


کسب درآمد از طریق اینترنت بیشتر از هر چیز نیاز به تخصص دارد. 

کسب و کارهای اینترنتی زیاد هستن و ما اینجا به بررسی چند نمونه از این نوع کسب و کارها می پردازیم.


برخی روش های کسب درآمد از طریق اینترنت :


1) کسب درآمد از طریق دلالی و واسطه گری: اگه تخصصی ندارید و می خواهید درآمدی داشته باشید. ولی تجربه کافی برای جذب مشتری دارید می توانید یک واسط بین مشتری و متخصص قرار بگیرید.

روش های واسطه گری:


الف) مشتری برای افرادی چون : مترجم ، برنامه نویس ، گرافیست ، تایپیست و ... پیدا کنید . من بارها کسانی را دیدم که هیچ تخصصی نداشتن ولی درآمدشان از من که برنامه نویس هستم بیشتر بوده !

ب)  عضویت در بخش همکاری در فروش سایت های فروشگاهی : در بخش همکاری در فروش سایت های فروشگاهی بزرگ عضو شوید و لینکی دریافت کنید و آن لینک را در سایت یا وبلاگتان قرار بدید.

مشتری با کلیک روی آن لینک وارد سایت فروشگاهی می شود و خرید می کند. بخشی از این خرید متعلق به شماست.

اگر نیاز به چنین اسکریپتی داشتید می توانید با من تماس بگیرید من هم ربات تلگرام در این زمینه می توانم برای شما بنویسم و هم بخشی برای سایت شما.

ارتباط با من در تلگرام : 

@ravand_design_ir


2) تایپ : از طریق اینترنت در گروه ها و کانال های سفارش پروژه می توانید مشتری پیدا کنید.


3) برنامه نویسی : برنامه نویسی سایت ، دسکتاپ ، موبایل که نیاز به تخصص و تجربه دارد.


4) گرافیک قالب سایت و نرم افزارهای موبایل و دسکتاپ : ظاهر گرافیکی قالب سایت ها و نرم افزارهای موبایل و دسکتاپ را طراحی می کنید و با فتوشاپ به فرمت هایی چون xd و psd  تبدیل میکنید. 

این فایل به برنامه نویس داده می شود و برنامه نویس آن را با کدنویسی به سایت یا نرم افزار مورد نظر تبدیل می کند.


5) تولید محتوا : شما هر تخصصی داشته باشید می توانید در مورد تخصص خودتان مطلبی بنویسید و آن را در سایت یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. و با همین کار بازدید کننده جذب کنید یا حتی برای دیگران محتوا تولید کنید.

با افزایش بازدید از کانال یا سایت ، می توانید تبلیغ بگیرید و پولی دریافت کنید. یا حتی برای اینکه کاربران محتوای شما را ببینند پولی به شما بدهند. و اشتراکی بخرند مثلاً اشتراک ماهانه یا سه ماهه تا بتوانند محتوای شما را ببینند.

می توانید برای سایت خود بخش اشتراک ویژه راه اندازی کنید که کاربران اشتراکی خریداری کنند بعد بتوانند برای مدتی از آموزش های شما استفاده کنند. من چنین اسکریپتی برای سایت نوشتم اگر کسی نیاز داشت به من در تلگرام پیام بدهد : 

@ravand_design_ir


اگر تخصصی دارید و می خواهید برای مشتری کار انجام بدید ، یا اگر دنبال این هستید که یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید می توانید توی این کانال عضو شوید و با کارفرما یا متخصصین ارتباط برقرار کنید:

https://t.me/doorkaari

https://t.me/s/doorkaari


قالب پروانه برای بلاگفا

این قالب پروانه است برای سرویس وبلاگی بلاگفا. که ریسپانسیو هست یعنی توی همه ی نمایشگر ها درست نمایش داده می شود. نمایشگر های بزرگ و متوسط و مبایل و تبلت و ...

برای بررسی ریسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن قالب این قالب را در مرورگرفایرفاکس باز کنید و دکمه های ctrl shift m را با هم بگیرید.

دانلود قالب پروانه برای بلاگفا

رصد ماهواره ی فجر


شاید خیلی دلتون بخواد بتونید الان ماهواره ی ملی فجر که به دست توانمند متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده را آنلاین رصد کنید. برای اینکار میتونید به آدرس زیر مراجعه کنید:

رصد کردن ماهوازه ی ملی فجر به صورت آنلاین



مترجم قالب رزبلاگ به میهن بلاگ

شما با استفاده از این سایت میتوانید قالب های رزبلاگ را به قالب های میهن بلاگ ترجمه کنید. رزبلاگ یکی از سرویس های وبلاگی معروف و دارای امکانات زیادی هست و قالب های زیبایی هم داره.

تبدیل قالب رزبلاگ به میهن بلاگ

کتاب آموزش آسان و کاربردی php و mysql

این کتاب به ساده ترین صورت به آموزش php و mysql می پردازد و اکثر اموزش هاش کاربردی هست. به مباحثی چون دستورات شرطی ، توابع ، کاربا فایل ها ، ساختن برنامه هایی که با بانک اطلاعاتی mysql در ارتباط هستند، امنیت فرم اپلود فایل و دیگر ورودی های سایت ، آرایه ، اعتبارسنجی php ، شی گرایی و انواع متد ها و ....

دانلود کتاب آموزش آسان و کاربردی php و mysql

تعداد صفحات: 143

کتاب آموزش سریع و آسان jquery

کتابی که امروز منتشر کردم در مورد یکی از کتابخانه های javascript هست به نام جی کوئری:

این آموزش به مباحث زیر می پردازد:

1) انواع متدها در جی کوئری شامل افکت ها ، رویداد ها ، متدهای مرتبط با html و دیگر متدها.

2) اعتبارسنجی فرم.

3) پلاگین های جی کوئری.

4) ایجکس در جی کوئری.

و ...

بحث ajax را همراه با php آموزش دادم.

دانلود کتاب آموزش سریع و آسان jquery

نویسنده : سید محمدرضا حسینیان راوندی

آموزش tkinter

دیروز یک کتاب نوشتم در مورد آموزش tkinter . آموزش خیلی ساده ای هست. tkinter یک واسط گرافیکی برای پایتون هست که شما می تونید باهاش یک برنامه ی تحت دسکتاپ بنویسید. 

tkinter یکی از ساده ترین روش های برنامه نویسی هست که شما از کار با اون لذت می برید چون خیلی ساده است.

دانلود آموزش tkinter به زبان ساده